Reklamace a záruka
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem (viz. dále) internetového obchodu uklidasluzby.cz a právním řádem platným v ČR. Pokud není uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré zboží záruka 24 měsíců při odběru s prodejkou (dle občanského zákoníku) a 12 měsíců při odběru s fakturou – na IČO. Záruku lze uplatnit pouze na výrobní vady, nevztahuje se na škody způsobené nesprávným používáním či zacházením a opotřebením neodpovídajícím způsobem.
Záruka může být uplatněna pouze po dobu záruční doby, která začíná dnem převzetí zboží. Po dobu přepravy zboží, za něj odpovídá poštovní služba. Poškození zboží během přepravy je nutno řešit s dopravcem při převzetí. Pokud kupující zjistí závadu na zboží způsobenou jeho přepravou, či rozdíl mezi dokladem o koupi a skutečně dodaným zbožím, je nutné nás kontaktovat, bez zbytečného odkladu, telefonicky nebo e-mailem. Oznámení je třeba učinit okamžitě, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží, přičemž po této době se zásilka považuje za kompletní a bezchybnou. V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci.
Pokud nebudete reklamaci vyřizovat návštěvou naší provozovny, zboží odešlete doporučeným balíkem (Česká pošta) nebo případně po domluvě jinou přepravní společností, na adresu:
Obchodní dum Horák & Horáková
HOOK comapany s.r.o.
Vnoučkova 840
256 01 Benešov
K úspěšnému vyřízení reklamace/vrácení zboží je vhodné zaslat email na reklamace@obuv-beako.cz s informací o číslu objednávky a popsat vzniklý problém. Dále pak např. číslo účtu, kam má být částka zaslána atd. Vzorový formulář pro reklamaci naleznete zde.
Pozor! Reklamace může být vyřízena pouze při zaslání emailu/zprávy/průvodního dopisu s informacemi, co s vrácenou zásilkou máme udělat(zda vyměnit nebo např. vrátit peníze). V případě dotazů či při komplikacích zavolejte na naši linku.
Reklamace vyřizujeme ve lhůtě stanovené zákonem, tj. do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení (následující den od převzetí balíčku, kdy od Vás reklamované zboží obdržíme).
V případě kladného vyřízení reklamace je kupujícímu zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět. Pokud zboží již není na skladě ani není k dispozici u výrobce, kupujícímu bude nabídnuto zboží obdobné, ve stejné hodnotě nebo mu bude navrácena částka rovnající se prodejní ceně.